پایه

بهترین موتور سیکلت های برقی در ایران

بهترین-موتور-سیکلت-های-برقی-در-ایران

بهترین موتور سیکلت های برقی در ایران

طی چند دهه اخیر، افزایش قابل توجهی در آگاهی از محیط زیست وجود داشته است. به منظور حفظ محیط زیست، صنایع بزرگ به روش های سازگار با محیط زیست روی آورده اند. به طور مشابه، خودرو تغییرات عمده ‌ای را پشت سر گذاشته است و وسایل نقلیه الکتریکی توجه گسترده ‌ای را به خود جلب کرده‌ اند. با این حال، انتقال به چهار چرخ محدود نمی شود. به عنوان مثال، موتورسیکلت ها نیز الکتریکی شده اند. برقی ‌سازی جذابیت بیشتری به این شیوه ‌های محبوب حمل‌ و نقل می ‌افزاید
موتورسیکلت های الکترونیکی از یک موتور الکتریکی و یک باتری برای تامین انرژی خودرو استفاده می کنند. موتورسیکلت های برقی یا موتورسیکلت های الکترونیکی کاملا شبیه به همتایان معمولی خود هستند. به ویژه از نظر طراحی و پیکربندی. در حالی که قطعات و عملکردهای موتورسیکلت ها مشابه هستند، تفاوت اصلی موتور آنهاست. موتورسیکلت های برقی از باتری یا سلول های سوختی برای تامین انرژی خود استفاده می کنند. علاوه بر این، موتورسیکلت های الکترونیکی از سیستم کنترل ترمز بر روی دسته برخوردارند. ترمز عقب آنها معمولاً روی فرمان سمت چپ قرار دارد زیرا نیازی به کلاچ در این نوع موتور سیکلت ها نیست.
علاوه بر این، موتورسیکلت های الکترونیکی امروزی کاملاً قادر هستند از نظر عملکرد و طراحی با سایر رقبای بنزینی خود رقابت کنند. گنجاندن باتری ها فضا را برای نوآوری در طراحی ها محدود نمی کند.
در این پست بهترین موتور سیکلت های برقی در ایران را معرفی خواهیم کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع موتور سیکلت های برقی در ایران با مشاوران ما تماس بگیرید.

موتور سیکلت برقی کویر 1958

موتور-سیکلت-برقی-کویر

موتور-سیکلت-برقی-کویر

موتور سیکلت برقی کویر 1958 یکی از بهترین موتور سیکلت های برقی است که در بازار ایران در دسترس خریداران قرار دارد.
این موتور سیکلت شبیه موتور سیکلت هوندا سوپرکاب است که در سال 1958 در ژاپن ساخته شد. در آن زمان این موتور سیکلت یکی از بهترین موتور سیکلت های جهان محسوب می شد. بنابراین این موتور سیکلت قدمت بسیار زیادی دارد. شرکت کویر موتور با اندکی تغییر در ظاهر این نوع موتور سیکلت، نوع جدیدی از این موتور سیکلت برقی را تولید کرده است. با این حال، نمی توان ادعا کرد که موتور سیکلت برقی کویر 1958 یک کپی از موتور سیکلت هوندا سوپرکاب است، تنها نقطه اشتراک آن، در شکل ظاهری آنهاست.
از ویژگی های این موتور سیکلت می توان به باتری 2000 واتی آن اشاره کرد. این باتری به شما امکان می دهد که مسافت 40 الی 50 کیلومتر را با یک بار شارژ موتور به راحتی طی کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر ویژگی های این موتور سیکلت و قیمت آن با مشاوران ما تماس بگیرید.

بشتر بخوانید :

بهترین موتورهای ریس بازار

بهترین موتور اسکوتر در بازار

بهترین موتورهای سال کویر موتور

موتور سیکلت برقی دایچی مدل وای دی 1200 دی 3

موتور-برقی

موتور-برقی

این موتور سیکلت یکی از مقرون به صرفه ترین موتور سیکلت های برقی موجود در بازار ایران است. این موتور سیکلت در کلاس اسکوتر قرار دارد. صرف نظر از قیمت ارزان موتور سیکلت برقی دایجی مدل وای دی 1200 دی 3، ویژگی های منحصر به فرد آن نظیر ترمزهای دیسکی که در قسمت جلو و عقب آن وجود دارد، آن را به یکی از بهترین موتور سیکلت های برقی تبدیل کرده است.
این موتور سیکلت دارای یک فضای حمل بار است که در قسمت زیر زین آن قرار دارد، علاوه بر این محفظه ای برای قرار دادن کلاه نیز در این موتور سیکلت گنجانده شده است. این مدل موتور سیکلت دایجی دارای پورت USB است.
حداکثر سرعت این موتور سیکلت 60 کیلومتر در ساعت است و ظرفیت باتری آن 60 ولت می باشد.

موتور برقی SKZ مدل ای ال

بهترین-موتور-سیکلت-های-برقی-در-ایران

بهترین-موتور-سیکلت-های-برقی-در-ایران

موتور سیکلت برقی SKZ مدل ای ال، از جمله بهترین موتور سیکلت های برقی در بازار ایران است که سرعت آن حداکثر 50 کیلومتر در ساعت می باشد. این موتور سیکلت از یک باتری لیتیومی 60 ولتی برخوردار است که ساخت شرکت سامسونگ می باشد. مدت زمانی که برای شارژ این باتری باید در نظر بگیرید 4 ساعت است. در حالی که باتری های دیگر موتورهای برقی به زمان بیشتری برای شارژ نیاز دارند.
از ویژگی های دیگر این نوع موتور سیکلت وجود ترمز عقب کاسه ای آن است. با این حال، این ترمز نمی تواند از قابلیت های حرفه ای و منحصر به فرد این موتور سیکلت بکاهد. موتور سیکلت برقی SKZ مجهز به دزدگیر هوشمند، فضای حمل با ظرفیت مناسب، درگاه USB، قفل الکتریکی چرخ عقب و توان موتور بالا است.

موتور سیکلت برقی کیک کالک INK

کویز-موتور-شیراز

کویز-موتور-شیراز

این موتور سیکلت از بهترین موتور سیکلت های برقی می باشد که بسیار لوکس است. کیک کالک با تقلید از موتورسیکلت دو اسپرت، یک موتورسیکلت الکتریکی ارزان قیمت تولید کرده است که می تواند بی صدا در اطراف مسیرها را بپیماید. این موتور سیکلت تنها به عنوان یک مدل خارج از جاده آغاز به کار کرد، اما ارتقاهای اخیر، امکان استفاده قانونی آن در خیابان ها را نیز فراهم می کند که به عنوان یک موتور سیکلت 125 سی سی شناخته می شود.
تنها چیزی که می توانید انتظار داشته باشید این است که یک موتورسیکلت فول سایز و به اندازه یک دوچرخه برقی جمع و جور نباشد، بنابراین می توان گفت که موتور سیکلت کیک کالک یک انتخاب عالی است. این موتور سیکلت سبک وزن و چابک می باشد، اما همچنان هم می ‌تواند در صورت تمایل مقداری قدرت ارائه دهد.
موتور سیکلت برقی کیک کالک دارای سه حالت سواری است که سرعت و قدرت را برای ارائه سطوح مختلف برد باتری تنظیم می کند. سه حالت دیگر ترمز می‌ توانند به ‌خوبی آنچه را که هنگام برداشتن پدال گاز روی می‌ دهد، مطابق با شرایط شما تنظیم کنند.

سخن آخر

خواه رویای جاده‌ های بی انتها، افق ‌های بی ‌پایان، و صحراهای سرسبز را داشته باشید، یا نیاز عملی ‌تری به رسیدن از A به B داشته باشید (منظور ما از خانه به محل کار است،) یک موتور برقی کارآمد می تواند کلیه نیازهای شما را برآورده کند.
در صورتی که به دنبال خرید یک موتور سیکلت برقی مناسب با نیاز خود هستید، مشاوران ما می توانند به شما در یافتن آن کمک کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع موتور سیکلت های برقی با مشاوران ما تماس بگیرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *