پایه

بهترین موتورهای ریس بازار

بهترین موتورهای ریس بازار

بهترین موتورهای ریس بازار

اغلب در مورد خطرات موتور سواری بسیار می شنویم، اما به ندرت در مورد فواید جسمی و مهمتر از آن فواید روحی آن صحبت می شود. موتور سواری فواید روحی و جسمی بسیار زیادی دارد. موتور سواری می تواند به پاکسازی ذهن شما کمک کند و یک راه فوق العاده عالی برای کاهش استرس به شما ارائه  دهد. علاوه بر این، شما را وادار می کند که از خانه بیرون بیاید و مقداری هوای تازه و ویتامین D دریافت کنید. علاوه بر این، موتور سواری یک شکل عالی از ورزش به حساب می آید که به بهبود سلامت قلب و عروق شما کمک می کند و عضلات پای شما را تقویت می نماید و در آخر، این تنها یک فعالیت سرگرم کننده است که می تواند به بهبود خلق و خوی و احساس کلی رفاه شما کمک کند.

در این میان، سواری با یک موتور ریس می تواند این لذت را دو چندان کند. همانطور که می دانید انواع مختلفی از موتور سیکلت های ریس در بازار وجود دارند. در صورتی که به دنبال یکی از بهترین موتورهای ریس در بازار هستید، موتورهای ریس کویر موتور را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه در مورد موتورهای ریس کویر موتور بیشتر توضیح خواهیم داد. سپس نکات مهمی را به هنگام انتخاب یک موتور ریس باید در نظر بگرید را می آوریم

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد موتورهای ریس کویر موتور نیاز دارید، با مشاوران ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :

بهترین موتورهای سال کویر موتور

بهترین موتورهای ریس بازار کویر موتور

بهترین موتورهای ریس بازار کویر موتور

موتورهای ریس کویر موتور

همانطور که اشاره کردیم موتورهای ریس کویر موتور از جمله بهترین موتورهای ریس در بازار ایران هستند. کویر موتور با بیش از 66 سال تجربه در تولید و واردات انواع موتور سیکلت، یکی از قدرتمندترین و مجهزترین کارخانه های تولید وسایل نقلیه دو چرخ در ایران است.

شرکت کویر موتور خدمات پس از فروش فوق العاده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین در صورتی که موتورهای کویر موتور را انتخاب کنید می توانید با اطمینان خاطر از خدمات پس از فروش محصولات آن بهره مند شوید.

یکی از مزایای دیگر انتخاب موتورها سیکلت های کویر موتور این است که می توانید با توجه به نیاز خود، موتور مورد نظر خود را خریداری کنید، زیرا کویر موتور محصولات متنوعی را تولید و از دیگر کشورها وارد می کند. بنابراین شرکت کویر موتور برای کلیه سلیقه ها و نیازها، محصول فوق العاده با کیفیتی را ارائه می دهد.

احساس شادی خالص پس از یک سواری طولانی با موتورهای ریس کویر موتور چیزی است که هر موتورسوار می تواند با آن تجربه کند. موتورهای ریس کویر موتور به گونه ای طراحی شده اند که هر چرخش دست شما به هنگام چرخاندن فرمان موتور می تواند آدرنالین بسیاری را ترشح کند که این به نوبه خود باعث ترشح اندورفین می شود. این هورمون های «احساس خوب» خلق و خوی شما را بهبود می بخشند، لذت را افزایش می دهند و درد شما را به حداقل می رسانند.

سواری با موتورهای کویر موتور شبیه مدیتیشن ذهن آگاهی است زیرا به هنگام سواری با موتور سیکلت خود، به طو مداوم با توجه به موقعیت خود به وضعیت بدن، سرعت و موقعیت جاده می اندیشید و آنها را تجزیه و تحلیل می کنید. بنابراین ذهن شما مدام در حال تفکر است. چنین موقعیتی شما را به لحظه حال متصل می کند و به این معنی است که ذهن شما دیگر جایی برای نگرانی در مورد بسیاری از مشکلات روزمره از جمله مشکلات مالی، حرفه ای و خانوادگی نخواهد داشت.

لذت سواری با موتورهای ریس کویر موتور شما را به هنگام سواری کاملاً درگیر می کند. به همین دلیل است که هنگامی که پس از یک سواری طولانی با  موتورهای ریس، به خانه باز می گردید، ذهن شما مانند یک لوح خالی و آرام است.

بدیهی است که سلامت روان شما به اندازه سلامت جسم شما مهم است و به همین دلیل، مهم است که زمانی را برای کاهش استرس و شرکت در فعالیت هایی که باعث شادی شما می شوند، اختصاص دهید. مطالعات اخیر نشان داده است که موتور سواری در واقع می تواند سلامت روان و عملکرد شناختی شما را بهبود بخشد! انتخاب یک موتور سیکلت ریس مناسب می تواند شما را در انجام چنین فعالیت هایی همراهی کند.

در ادامه عواملی را که در انتخاب یک موتور ریس تاثیر گذار است را شرح خواهیم داد.

کویر-موتور-شیراز

کویر-موتور-شیراز

هنگام انتخاب یک موتور ریس چه نکاتی را باید در نظر بگیرید:

پس از مسابقه موتورسواری، تنها چیزی که می‌ توانیم به دوستان خود که آن را ندیده ‌اند بگوییم این است که “خیلی سریع بود، باید موتورهای ریس را می دیدی.” چنانچه مایلید هر زمان که در یک مسابقه هیجان ‌انگیز دیگر شرکت می کنید، تجربه لذت بخش تری داشته باشید، باید بدانید که چه عواملی می تواند موتور ریس را به بهترین موتور مسابقه ای تبدیل کند.

 

  1. لاستیک در زمین مناسب می تواند بزرگ ترین تفاوت را در یک مسابقه ایجاد کند

به طور کلی، در ورزش‌ های موتوری مبتنی بر اتومبیل، ممکن است متوجه شده باشید که چگونه اتومبیل‌ ها، دائماً لاستیک‌ های خود را در موقعیت ‌های به ظاهر عجیب تعویض می‌ کنند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که همه این حرکات در واقع به دقت محاسبه شده اند. یک توقف انجام شده یا از دست رفته می تواند در نتیجه یک مسابقه تعیین کننده باشد و گاهی ممکن است مبنای یک رانندگی ایمن یا تصادف باشد. همین امر در مورد موتورسیکلت ها نیز صدق می کند، به ویژه با توجه به اینکه این وسایل می توانند بسیار سریع و قدرتمند باشند.

در مسابقات معمولاً با توجه به زمین تایرهای خاصی برای موتور سیکلت ها در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، موتورسیکلت‌ ها معمولاً به لاستیک‌ های لاستیکی نرم‌ تری تکیه می ‌کنند که می ‌توانند به طور موثر به پیاده ‌روها بچسبند. به این دلیل که اصطکاک بین لاستیک نرم و روسازی سخت مانع از لغزش بی مورد موتور سیکلت می شود.

وجود و عدم وجود آج نیز ممکن است تفاوت زیادی در مسابقات موتور سیکلت داشته باشد. به عنوان مثال، لاسیک با آج کم یا بدون آج باعث می شود تا لاستیک به اندازه کافی سطح آسفالت را “چنگ بزند”. این کار چسبندگی را بهبود می بخشد و خطر لیز خوردن را کاهش می دهد.

به همین ترتیب، تایرهای آجدار برای استفاده در هوای خنک که رطوبت زیادی وجود دارد، کارآمدتر هستند. دلیل این امر آن است که آج به لاستیک‌ ها کمک می ‌کند که از لیز خوردن چرخ ها جلوگیری کند.

 

  1. شتاب به معنای کنترل موتورسیکلت در ابتدای مسابقه است

یکی از مهم ترین جنبه های مسابقه موتور سیکلت در این است که چگونه موتور ریس در هر قسمت از مسابقه سرعت و شتاب خود را کاهش می دهد. در مورد مسابقه موتور سیکلت، برد یا باخت می تواند به نحوه عملکرد شما در اوایل مسابقه و نحوه تطبیق شما با شرایط دیگر مرتبط باشد.

نحوه مدیریت شما در آغاز مسابقه مهم است، به ویژه در صورتی که با موتور ریس قدرتمندی مسابقه می دهید. شتاب گیری از چرخ عقب موتور سیکلت حاصل می شود، به این معنی که این عمل احتمالاً موتور سیکلت را به جلو می برد.

چنانچه در آغاز فرآیند، از طریق شتاب بیش از حد به جلو نیروی رانش وارد کنید، ممکن است باعث شوید که قسمت جلوی موتور سیکلت از روی زمین بلند شود. به همین دلیل است که برخی از موتورسواران خلاق تمایل دارند در اوایل مسابقات خودنمایی کنند. این موضوع تا حدودی در مورد اتومبیل ها نیز صدق می کند، به همین دلیل است که اتومبیل ها در مسابقات، قادر به انجام مانورهای پیچیده هستند.

با این حال، در صورتی که این کار را در طول مسابقه انجام دهید، ممکن است که بتوانید خودنمایی کنید اما در نهایت در رده آخر قرار می گیرید. به این ترتیب شما باید به نحوه مدیریت پایداری موتورسیکلت خود قبل از شتاب کامل توجه کنید.

 

  1. فرمان قدرت مانور موتور سیکلت شما را با توجه به موقعیت و زمین تضمین می کند.

یکی دیگر از عناصر مهم در مسابقات موتورسیکلت که باید در نظر بگیرید فرمان است، زیرا رانندگان معمولاً از تسلط خود بر موتور خود و هندلینگ کلی آن استفاده می کنند. پس از شتاب گیری، این فرمان است که موتورسواران باید به آن توجه کنند.

در مسابقات موتورسیکلت با سرعت بالا، شاید بتوان فرمان را متداول ترین وسیله کنترل موتور دانست. هنگامی که یک مسابقه‌ دهنده قصد تغییر جهت دارد، فرمان را در خلاف جهتی می چرخاند که قصد دارد موتور سیلکت به آن سمت بچرخد. بنابراین راکبی که قصد دارد موتور را به سمت چپ هدایت کند، باید فرمان چپ را به سمت راست فشار دهد. چنین رویکردی با فرض حرکت ژیروسکوپی کار می کند، جایی که شما ناگهان با چرخی که توسط یک محور محکم نگه داشته می شود، یک چرخش سریع انجام می دهید. در صورتی که چرخ را به سمت راست بچرخانید، قسمت بالایی آن به سمت چپ می پیچد.

بنابراین می توان گفت که فرمان موتور ریس از اهمیت بسیار زیادی در مسابقات موتور سواری برخورداراست.

بهترین موتورهای ریس بازار

بهترین موتورهای ریس بازار

سخن پایانی

شرکت در فعالیت های روزانه با یک موتور سیکلت ریس می تواند بسیار لذت بخش باشد. در این پست بهترین موتورهای ریس بازار را معرفی کردیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع موتورهای ریس کویر موتور با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *